Een huisstijl zorgt ervoor dat de doelgroepen die jij wil aanspreken jouw bedrijf gaan herkennen. Hier komt voornamelijk emotie en gevoel bij kijken. Hoe wil jij worden ervaren en gezien door jouw doelgroep? Denk maar eens aan het merk ‘Rolls Royce’ en zit dit merk (in je hoofd) eens naast het merk ‘Tesla’, wellicht krijg je bij beide merken verschillende associaties. De één is chique en elegant en de ander is groen en hip. Een huisstijl voegt emotie en gevoel toe aan een merk. Voor jouw bedrijf bepalen we wat het best past aan de hand van gesprekken en brainstorms die we samen doorlopen. Daarna maak ik visuele voorstellen die we samen bespreken, waarna we uiteindelijk een definitieve stijl koppelen aan jouw bedrijf.
Als je net start met ondernemen heeft jouw bedrijf waarschijnlijk nog geen huisstijl. Dan beginnen vanaf nul met het vormgeven van de huisstijl. Het kan ook voorkomen dat jouw bedrijf al een huisstijl heeft. Dan kijken we naar wat we behouden in de huidige stijl en wat we gaan vernieuwen. Of je nou een volledig nieuwe huisstijl wil of de huidige huisstijl wil moderniseren, het belangrijkste is dan we samen op een fijne manier het ontwerpproces doorlopen. Hier besteed ik meermaal aandacht aan in de samenwerking. We werken met evaluatie momenten en feedback vanaf jouw kant is te allen tijde welkom. Uiteindelijk moet jij (en je doelgroep) je goed voelen bij hetgeen dat ik maak.
Naamgeving, positionering, tone of voice, wordpress website, dienstontwikkeling, social media, communicatie materiaal, fotografie