Social media inzetten is waardevol, maar kost ook energie. Je zal regelmatig moeten posten en daarbij ook iets relevants te vertellen hebben. Ik zeg altijd tegen mijn klanten: je moet niet gaan posten om maar iets te posten, dan kun je beter iets minder posten en daadwerkelijk iets relevant vertellen. Daarnaast wil je weten op welke kanalen je doelgroep actief is. Zodra we dat weten maak ik een contentkalender en planning en denken we samen na over een social media strategie. Daarin bepalen we waarover we willen posten en met welk doel we dat gaan doen.
Om daadwerkelijk iets te hebben aan social media zul je consistent moeten posten. Daarnaast is het voor iedereen een persoonlijke afweging hoe vaak je wil posten. De één voelt zich fijn bij één keer in de twee weken iets plaatsen en de ander wil liever wekelijks drie posts de deur uit doen. Ik kan jou helpen ondersteunen door het maken van passende visuals die je bij je posts kan plaatsen en ik help jou bij het creëren van relevante (actiematige) content.
Naamgeving, positionering, tone of voice, huisstijl, wordpress website, dienstontwikkeling, communicatie materiaal, fotografie